fredag 30 oktober 2015

Fredagstankar

Såg just den senaste X-files trailern. I januari är det dags! Jag förvånas storligen av min entusiasm över Mulder och Scullys återkomst eftersom jag sammanlagt sett typ 10 X-filesavsnitt i mitt liv. Det är helt enkelt för skrämmande. Bara den där sången ger mig gåshud och jag minns hur hemskt det var när jag var liten och ville hänga med mina äldre systrar och de såg på X-files. Det gick i typ 10 minuter, sen sprang jag!

Jag vill att mina utomjordingar ska vara snälla och Max, Michael och Isobel. Till exempel. När ska det förresten göras en Roswell-reunion? undrar roswell4ever_84.


























Igår såg jag Magic Mike XXL. Varför? Varför! Det är två timmar av mitt liv jag aldrig får tillbaka. Den var så pinsam att jag var tvungen att snabbspola slutet. 

Min dag förvärrades ytterligare av att jag dessutom hade Drakes Hotline Bling i huvudet och har det fortfarande. "I know when that hotline bling, it can only mean one thing". Tog en evighet för mig att förstå vad det ens betyder (en hotline med massor av guldkedjor?). Det är som när jag under mer än ett år trodde att Justin Timberlake sjöng om en sexig rygg.

MEN, internet har självfallet hittat ett sätt att vända min Drakeplåga till något fantastiskt. Också Ellen fick in en Drake-känga.



Imorse såg jag senaste Kobra, om samerna i Sverige. Är inte helt övertygad om den nya programledaren men Kobra är alltid tänkvärt, även när de inte gör sina bästa program. Och Anders Sunna gör sjukt häftig konst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar