lördag 6 juni 2015

SOMMAR

Sommar betyder massor av "storfilmer" på bio. Alltså, big budgets och massor av CGI. Inte det jag uppskattar mest med film men okeej. Ibland blir till och med jag överraskad och helt till mig (minns ännu med glädje när jag och Miche såg Edge of Tomorrow förra sommaren - såååå bra!)

Den här sommaren vet jag inte riktigt vad det är som ska överraska mig. Chris Pratt och muterade dinosaurier? Arnie? Ant-Man? Tror mest på dinosaurierna i så fall. Får fortfarande gåshud när jag tänker på köksscenen i första Jurassic Park!

Jurassic World: Pratt + dinos = kanske bra.












Terminator Genisys: Khaleesi och Arnie hänger.














Magic Mike XXL: kanske det löjligaste någonsin.












Ant-Man: Liten men naggande god?













Inside Out: Pixar gör det igen! Hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar